Wypełniony formularz reklamacji powinien być złożony na piśmie wraz z reklamowanym towarem i dostarczony na adres:
FIT ALL Sp. z o.o.
Ul. Prądnicka 12/503,
30-002 Kraków,
z dopiskiem: REKLAMACJA
1. W przypadku złożenia reklamacji w formie e-mail, należy wysłać zeskanowany, wypełniony poprawnie formularz reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną oraz protokołem szkody spisanym w obecności Podmiotu Doręczającego przesyłkę na adres: sklep@fitall.pl
2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru.
3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
4. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres: FIT ALL Sp. z o.o. Ul. Prądnicka 12/503, 30-002 Kraków, z dopiskiem: REKLAMACJA w oryginalnym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).
5. W przypadku skorzystania z uprawnienia do usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad, Sprzedający dokona ponownej dostawy reklamowanych towarów na adres wskazany w nagłówku reklamacji.
6. Nie uznaje się reklamacji związanej ze spożyciem towarów, których efekt i oddziaływanie na Klienta nie spełniło jego indywidualnych oczekiwań.
7. Zgodnie z obowiązującym powszechnie prawem, klientowi przysługuje w pierwszej kolejności prawo do wymiany towaru objętego wadą na towar wolny od wad, w przypadku braku możliwości spełnienia tego żądania przez Sprzedającego, klient może żądać zwrotu pieniędzy.
Niespełnienie powyższych warunków może skutkować odrzuceniem reklamacji.