Przeciwwskazania do stosowania konkretnego produktu zostały zamieszczone w ich opisie na stronie zakupowej. Ogólnymi zasadami, których należy się trzymać jest to, że:
Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Nie należy stosować suplementów po upływie daty minimalnej trwałości. Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytuty (zamienniki) zróżnicowanej diety.
Suplementów nie powinny stosować osoby z uczuleniem na którykolwiek składnik. Produkt może zawierać alergeny takie jak: mleko, soja, pszenica, jęczmień, owies, jaja, orzeszki ziemne i orzechy.
Tak, suplementy produkowane są w Polsce.
Oczywiście! Nasz produkt został przebadany przez ekspertów i jest w pełni bezpieczny. Spalacz pomoże w efektywny sposób zrzucić zbędne kilogramy, ponieważ jest połączeniem w 100% naturalnych i niezawodnych składników.
Tak, regulamin znajduje się tutaj: https://fitall.pl/regulamin/
Suplement diety powinien być przechowywany w zamkniętym opakowaniu, w nienasłonecznionym i suchym miejscu, z dala od małych dzieci. Przechowywać w temperaturze od 8°C do 25°C.
Oczywiście, mailowo informujemy klienta o zmianie statusu oraz o zaksięgowaniu płatności.
Przelewem z góry na konto bankowe, w kanale elektronicznym PayU, systemem płatności Przelewy24 lub serwisem PayPal.
Tak, zapraszamy do kontaktu mailowego, wypełniając formularz pod tym linkiem: https://fitall.pl/#kontakt lub po prostu wysyłając zapytanie na e-maila: kontakt@fitall.pl
Niestety nie, zamówienia realizowane są wyłącznie w dni robocze.
Tak, dla zamówień o wartości powyżej 200 zł mamy darmową dostawę.
Dostarczamy zamówienia kurierem lub do paczkomatu, z przedpłatą.
Tak, o zniżkach i promocjach informujemy mailowo po zapisaniu się do naszego darmowego newslettera. Znajdziecie go na dole strony.
Wszystkie informacje na temat kontaktu znajdują się w zakładce „kontakt” lub pod tym linkiem: https://fitall.pl/#kontakt
Tak, zapraszamy do kontaktu telefonicznego: (+48) 729 924 002